Зарядка електромобіля займає до 5 хвилин в Кореї
Благодаря переводу производства аккумуляторов с графита на кремний, стала возможной зарядка прибора за несколько минут.
Корейские инженеры разработали новую технологию, благодаря которой электромобили можно до 80 % объема зарядить в течении 5 минут.
Как утверждают специалисты в этой отрасли, такое нововведение поможет увеличить емкость системы хранения энергетической базы на несколько порядков. Такое решение проблемы уже давно «было на слуху», однако никто не решался воплотить эту техническую «миниреволюцию» в жизнь и значительно увеличить для электрокаров длительность единовременной поездки.
Однак випробувачі зізналися, що кремнієві акумулятори не володіють тривалим запасом міцності - через кілька зарядок потужність акумулятора сильно знижується.
Але не все так безхмарно в цьому стратегічному вирішенні важливої проблеми. Як виявилося пізніше, подібні акумулятори не володіють необхідним запасом міцності і не в змозі витримувати багато зарядок поспіль. Помічено, що після кількох зарядок зменшується потужність акумулятора, а потім він просто виходить з ладу.
Винаходили стали розробляти і цю проблему, і як виявилося пізніше, рішення було знайдено, завдяки звичайним рядовим продуктів – крохмалю, олії та звичайній воді.
Інженери розчинили кремній в маслі, а крохмаль у воді, потім отримані субстанції між собою змішали. Після термічної обробки матеріалу вийшов хороший вуглецево-кремнієвий композит, у якого ємність в чотири рази більше, ніж графіту.
Для початку винахідники розчинили крохмаль у воді, а кремній в маслі й отримані «коктейлі» змішали між собою. Потім надали ці компоненти підвищеної термічної обробки і в результаті отримали новий композит на основі вуглецю і кремнію ємнісні властивості якого значно більше ніж у рядового графіту. Після такого нововведення батарея стала набагато міцніша і цикл зарядки був підвищений до 500 разів.
Корейские инженеры разработали новую технологию, благодаря которой электромобили можно до 80 % объема зарядить в течении 5 минут.
Как утверждают специалисты в этой отрасли, такое нововведение поможет увеличить емкость системы хранения энергетической базы на несколько порядков. Такое решение проблемы уже давно «было на слуху», однако никто не решался воплотить эту техническую «миниреволюцию» в жизнь и значительно увеличить для электрокаров длительность единовременной поездки.
Однак випробувачі зізналися, що кремнієві акумулятори не володіють тривалим запасом міцності - через кілька зарядок потужність акумулятора сильно знижується.
Але не все так безхмарно в цьому стратегічному вирішенні важливої проблеми. Як виявилося пізніше, подібні акумулятори не володіють необхідним запасом міцності і не в змозі витримувати багато зарядок поспіль. Помічено, що після кількох зарядок зменшується потужність акумулятора, а потім він просто виходить з ладу.
Винаходили стали розробляти і цю проблему, і як виявилося пізніше, рішення було знайдено, завдяки звичайним рядовим продуктів – крохмалю, олії та звичайній воді.
Інженери розчинили кремній в маслі, а крохмаль у воді, потім отримані субстанції між собою змішали. Після термічної обробки матеріалу вийшов хороший вуглецево-кремнієвий композит, у якого ємність в чотири рази більше, ніж графіту.
Для початку винахідники розчинили крохмаль у воді, а кремній в маслі й отримані «коктейлі» змішали між собою. Потім надали ці компоненти підвищеної термічної обробки і в результаті отримали новий композит на основі вуглецю і кремнію ємнісні властивості якого значно більше ніж у рядового графіту. Після такого нововведення батарея стала набагато міцніша і цикл зарядки був підвищений до 500 разів.
Якщо ж вам потрібно придбати розумну зарядну станцію для електромобіля для бізнесу або будинку, радимо звернути вашу увагу на пристрої OnCharger з функцією регулювання зарядки від двох до 7.4 кВт. Зарядна станція оснащена таймером для підзарядки за нічним тарифом, повідомленнями а також можливістю управління через WiFi або Інтернет з програми для Android і iOS або біллінг хмара мережі зарядок.
Інші новини
- Екологічність електромобілів: міфи і реальністьСпробуємо і ми використовуючи вже написані матеріали і проведені дослідження по цій темі, відповісти на питання, наскільки екологічні електромобілі?Екологічність електромобілів: міфи і реальність
- Битва зарядних стандартів: CHAdeMO проти CCS Combo?Два стандарти пропонують швидку зарядку постійним струмом. Але чому ж рішення для комфорту власників електромобілів конкурують між собою, або що не так з CHAdeMO?Битва зарядних стандартів: CHAdeMO проти CCS Combo?